close2

Garantie & klachten

Ons doel is goede en mooie producten bij je thuis te bezorgen. Zijn er onverhoopt toch problemen met de bestelling of bestelde materialen? Is een product geleverd met schade? Dan horen we dit graag van je, zodat we samen een goede en passende oplossing kunnen vinden. Houdt er wel rekening mee dat hout een natuurproduct is, waar bepaalde eigenschappen bij horen. Deze lees je hieronder. Ook is het belangrijk de montagehandleidingen te hanteren. 

Klachten

Klachten willen we natuurlijk tot het minimum beperken. We willen graag dat je tevreden bent met de bestelde producten. Daarom willen we je vragen bij levering de producten te controleren en de afleverbon te ondertekenen. Hiermee verklaart u dat u de producten zonder schade heeft ontvangen. 

Kom je er later achter dat een product toch wel beschadigd is? Dan kun je hierover binnen 8 dagen alsnog contact opnemen. Let hierbij wel op dat dit alleen mogelijk is als de producten nog niet geplaatst zijn. Zodra de geleverde materialen al verwerkt zijn, kunnen wij niet meer verantwoordelijk gehouden worden voor eventuele kleurverschillen of zichtbare schade. 

Heb je een klacht? Dan zoeken we graag samen met jou naar een goede en passende oplossing! Neem contact op via [email protected] of bel naar 0342 - 400154. Stuur je ons een mail? Dan ontvangen we ook graag foto's van de klacht! 

Je kunt ook online je klacht doorgeven met het formulier op deze pagina.

Houteigenschappen 

Hout is een natuurproduct waar bepaalde eigenschappen bij horen. Vaak worden bepaalde eigenschappen ten onrechte gezien als slechte kwaliteit of product dat beschadigd is. Hierop geven wij geen garantie. Om je goed te informeren over de producteigenschappen van een bepaalde hout- of materiaalsoort zijn er speciale productkaarten gemaakt. Deze vindt je terug bij elk product óf leest u op de pagina houteigenschappen op onze website. 

Een juiste verwerking

Om aanspraak te maken op garantie of als er klachten zijn, is een juiste verwerking van de bestelde producten van groot belang. Ons advies is om het hout na levering zo snel mogelijk te verwerken of in de schaduw te leggen, aangezien het bij warmte sneller kromtrekt. Daarnaast is het belangrijk dat het geplaatste materiaal volgens de montagehandleiding op de website verwerkt is. Alleen op die manier behoud je de garantie.